شطرنج
☆ sootee ☆
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید

پيوندها
haera & jessica
kimia joon
جاس و سلنا
داستان های شاینی
sima joooooooooooooon
وبلاگ رسمی داستان های شاینی
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ☆ sootee ☆ و آدرس sootee-sootee.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 18
بازدید کل : 13423
تعداد مطالب : 9
تعداد نظرات : 79
تعداد آنلاین : 1


نويسندگان
roshanak
yasna

آرشيو وبلاگ
مرداد 1392
خرداد 1392


آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
جمعه 10 خرداد 1392برچسب:, :: 20:9 :: نويسنده : yasna

دو دقیقه سرم به کامپیوتر گرم شد بیخیال بازی بچه ها شدم یهو دیدم خواهرزاده ام خودشو خفه کرده بسکه من و صدا زده. گفتم چته تو دو دقیقه ولم نمیکنی؟ برگشته میگه :خوب یه سوال داشتم. گفتم بپرس. میگه خاله من شاه ندارم ولی میشه وزیرم و به جاش بذارم؟.........

من

بقیه

بچه ها

 

دفعه بعدش یهو یکیشون داد زد گل

گفتم چی شد خاله مگه فوتباله؟ میگه هیچی الان شاهش و زدم دیگه میتونم راحت بازی کنم


 

چند دقیقه بعد یکیشون باز داد زد بیایید حرکت اخرم و ببینید میخوام ماتش کنم. منم ذوق کردم با خودم گفتم اینا هم واژه شطرنجی بلدن از سر ذوق پریدم ماچش کردم بعد وقتی به صفحه نگاه کردم تا حرکتش و وضعیت مهره ها رو ببینم دیدم دوتا سربازن اینم اون یکی رو زد


 

  

به خواهر زاده م میگم خاله تو که عددای فارسی و انگلیسی بلدی بشمار

گفت:10 2 3 4 5 6 7 8 9

گفتم حالا انگلیسی

میگه:بیر –ایکی-اوچ...

اونم با یه لهجه خفن


 

بزرگه میگه خاله تو بازیت عالیه بیا با هم والیبال بازی کنیم

میگم خاله دستم درد میکنه

میگه خوب دستت درد میکنه نمیتونی شوت بزنی؟

میگم خاله والیبال چه ربطی به شوت داره؟

میگه :فعلا تو بیا دروازه ت رو معلوم کن


نظرات شما عزیزان:

kimiya
ساعت15:44---14 خرداد 1392
ثبت نشد؟؟

پرسیدم چند سالته؟بعدش دیگه خیلی باحال بود و خندیدم خوشبحالت چه حالی میکنی!!راستی منچ بازی میکردن یا شطرنج؟؟

بقیش هم یادم نیست
پاسخ:من تازه15 رو تمومیدم


سارگل
ساعت21:32---13 خرداد 1392
ممنوم يسنا جونم عالي بودددددددددددددددددددددد
چقد شطرنجشون خوب بود كككك


t@r&t@r
ساعت17:15---12 خرداد 1392
من اوووووووووووووووووووووووووومدم
پاسخ:خوش اومدییییییییییییی


ஐ NД$T@RДN ஐ
ساعت16:02---12 خرداد 1392
داش گفتن تقریبا تیکه کلاممه اگه دوس نداری نمیگم
هرجور تو بخوای
آجی خوبه


kimiya
ساعت10:02---12 خرداد 1392
نمیدونم نظر قبلیم ثبت شد یا نه ولی اگه بی اسم بود ماله منه!!
پاسخ:حالا قبلی چی بود؟؟؟؟؟؟؟/


★ShOoR@N@K★
ساعت23:26---11 خرداد 1392
یسی زودباش بگو امبر چ تو صیه ای کردپاسخ:ککککککککککککککک دقیقا چی رو میگی؟

ஐ NД$T@RДN ஐ
ساعت20:08---11 خرداد 1392
خخخخخخخخخخ خیلی خندیدم :خخخخخخخخخخخخ منم داداش نیستم جونم

amber
ساعت12:40---11 خرداد 1392
سلام من کل پستاتو خوندم و خیلی خندیدم ممنون که خوندیشون عزیزم ولی توصیه ت و باید به روشی بگی نه من

sima
ساعت21:41---10 خرداد 1392
مرسی خواهر زاده

اینا که دیگه آخرشن

خدا تورو صبر بده

تیشکرررررررررپاسخ:ممنون سیما جان تو در کل مرحمی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: