کنترلللللللللللل
☆ sootee ☆
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید

پيوندها
haera & jessica
kimia joon
جاس و سلنا
داستان های شاینی
sima joooooooooooooon
وبلاگ رسمی داستان های شاینی
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ☆ sootee ☆ و آدرس sootee-sootee.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 20
بازدید کل : 13425
تعداد مطالب : 9
تعداد نظرات : 79
تعداد آنلاین : 1


نويسندگان
roshanak
yasna

آرشيو وبلاگ
مرداد 1392
خرداد 1392


آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
شنبه 4 خرداد 1392برچسب:, :: 18:22 :: نويسنده : roshanak

بازهم که ی روز رفته بودیم خونه مادربزرگم

من میخواستم برم تلویزیون ببینم ولی هرچی میگشتم کنترل تی وی رو نمی یافتمش

از عزیزمم(مادربزرگم) هم هرچی میپرسیدم فقط ی جواب میداد اونم این بود:من بر نداشتم

حاالا من برای یافتن کنترل ی خونه تکونی راه انداختم ولی نبود که نبود

منم بی خیال شدم

بعد ی ساعت رفتم در یخچالو باز کردم که اب پرتغال بخورم دیدم این کنترل پشت دیگ ماستهه

به عزیزم میگم این کنترل رو تو اینجا گذاشتی؟

گفت:نههههههههههههههمن امروز در یخچالم باز نکردم

من:مگه میشه عزیز تو این دیگه رو نزاشتی تو یخچال؟

گفت:چراااااااا کنترل دستم بود همونجا جاش گذاشتم ولی پیش میاد دیگه

تازه زمانی که داشتی میگشتی من دیده بودمش ولی گفتم حداقل برا پیدا کردن کنترل خونرو

ی جابه جا میکنی دیگه

من در اون لحظه:

عزیزم:

عاخه خدا مارو از دست این فک و فامیل نجات بدهههههههه

______________________________________________________________________________

نظر نظر نظر

به سوال منم جواب بدید شما هم از اینجور فکو فامیل دارین؟


نظرات شما عزیزان:

rozi
ساعت12:01---14 خرداد 1392
اپمممممممممپاسخ:اوکیییییییی

haera
ساعت12:15---9 خرداد 1392
خخخخخخخخخخ بههههههههلهههههه...:پاسخ:ککککککککک زنده باشی عژیجم

haera
ساعت12:14---9 خرداد 1392
هههههههههههه گربهه چه ملوسه...!!!پاسخ:واقعااااااااااااااااا

kimiya
ساعت22:22---5 خرداد 1392
این گربه هه چه نازه شبیه منه!!خخخ

مامان بزرگ من یعنی کل خونوادم رشتن واس همین وقتی میرم دیگه میترکونیم منو دختر عموم انقدر ازش سوتی میگیرم!!

چون دیر به دیر میبینمش خعلی حال میکنم باهاشون!مادر جونم فکر میکنه 20 سالشه کارای بچگونه انجام میده ما میخندیم!!

مرسی که بهم سر زدی!!
پاسخ:خخخخخ فتو کپسمه گربهه خخخخخخخ خواهش


kimiya
ساعت21:03---5 خرداد 1392
سلام دوستم!!

اییی گفتی مامانبزرگ منم همینجوریه دقیقا
پاسخ:سلام وای پس توهم عین من یکیرو داری اصن من کلافم از دستش هرروزم خنشونم


yasna
ساعت16:51---5 خرداد 1392
روشی جون کجاییییییییییییی؟
پاسخ:اونجام


yasna
ساعت21:19---4 خرداد 1392
شرمنده اگه ممکنه یبار دیگه اطلاعات کاربریمو بهم بده بچه ها رو کاغذم نقاشی کردن الانم تو یه خرمن اشغاله
پاسخ:باشه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: