نمکدون
☆ sootee ☆
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید

پيوندها
haera & jessica
kimia joon
جاس و سلنا
داستان های شاینی
sima joooooooooooooon
وبلاگ رسمی داستان های شاینی
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ☆ sootee ☆ و آدرس sootee-sootee.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 18
بازدید کل : 13423
تعداد مطالب : 9
تعداد نظرات : 79
تعداد آنلاین : 1


نويسندگان
roshanak
yasna

آرشيو وبلاگ
مرداد 1392
خرداد 1392


آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
شنبه 4 خرداد 1392برچسب:, :: 9:10 :: نويسنده : roshanak

ی روز همه ی اقوام جمع بودیم بعد پسرعموم پرسید چرا نمکدون سوراخ سوراخ داره؟

داداشش گفت برای اینکه نمکای توش بتونن نفس بکشن

بعد جالبش اونجاس که دخی عمه ی منم گف:

ینی اونایی که میان اون بالا میچسبن تنگی نفس دارن؟

من:

پسرعموم:

داداشش

خودش:


نظرات شما عزیزان:

jessica
ساعت10:19---6 خرداد 1392
خخخخخخخ...

چه خنده داره!!!:پاسخ:کاره س ببخشید نام نمیبرم


yasna
ساعت19:36---4 خرداد 1392
بیا فقط تو یه پست بحرفیم
پاسخ:بریم تو پست تو نویسنده هم شدی گلم


yasna
ساعت19:34---4 خرداد 1392
مجبورم برم

البته اگه بابام بره کلاس نمیرم رفتم نگران نشو
پاسخ:باشه نویسندت کنم یا نه؟


yasna
ساعت19:33---4 خرداد 1392
من هر دوجا هستم بیا
پاسخ:اوکی


yasna
ساعت19:31---4 خرداد 1392
میشه بیای پستم؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:اری گلم من اونجا بودم تو ی دفه اومدی این جا


yasna
ساعت19:26---4 خرداد 1392
انقده حرس نخور جونم

راستی میتونم نویسنده بشم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


پاسخ:اره عزیزم همین الان نویسندت میکنم.


MAHI SHEYTUNAK
ساعت15:25---4 خرداد 1392
قیافه ی این عکسه چه بامزهههههههه سپاسخ:خعلییییییییییییییییییییی میدونم می2

آرزو
ساعت10:35---4 خرداد 1392
پاسخ:باشه

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: