♥welcome♥
☆ sootee ☆
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید

پيوندها
haera & jessica
kimia joon
جاس و سلنا
داستان های شاینی
sima joooooooooooooon
وبلاگ رسمی داستان های شاینی
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ☆ sootee ☆ و آدرس sootee-sootee.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 20
بازدید کل : 13425
تعداد مطالب : 9
تعداد نظرات : 79
تعداد آنلاین : 1


نويسندگان
roshanak
yasna

آرشيو وبلاگ
مرداد 1392
خرداد 1392


آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
جمعه 3 خرداد 1398برچسب:, :: 21:8 :: نويسنده : roshanak

سلام به تمام کسایی که دارن این ولکام رو میخونن

من این وبلاگ رو زدم(طوری نزدم که دردش بیاد)برااین که سوتی هایی که دردوستان وخانواده داده میشود رابنویسم

نویسنده هم به شدت پذیرفته میشود

هرکی خواست نویسنده بشه تو همین پست بم بگه شرایط رو بش بگم

خوب امیدوارم شمارو با مطالبم بخندونم و شادتون کنم

از همتون ممنونم که به وبلاگ من سرزدید

و ازتون خواهش میکنم حالاکه من در سعی و تلاشم تا شمارو شاد کنم شماهم با نظراتتون مارو شادکنین

اسم منم روشنک هستش و 13 سالمه



نظرات شما عزیزان:

Key-Jay
ساعت11:33---18 خرداد 1392
خوشحال میشیم به وبلاگمون سر بزنین

ما لینکتون کردیم شما هم میکنید ؟
پاسخ:باشه حتما لینکتون میکنم


mary
ساعت13:52---13 خرداد 1392
اجییییییییییییی مباررررررررک وبت توپه منم اپممپاسخ:اوکی زندایییم میسیییییییی

jessica
ساعت2:10---12 خرداد 1392
خو کی 2نصفه شب بیداره که تو بخوای بیدار باشی؟؟!!پاسخ:خانواده ی ما بیدارن همیشه

jessica
ساعت2:09---12 خرداد 1392
دقت نکن با خودم درگیرم!!!پاسخ:میدونم مشکلی نیس

jessica
ساعت2:08---12 خرداد 1392
منو بباش الافم!!!!پاسخ:منم تو روز همچین حسیو دارم

jessica
ساعت2:08---12 خرداد 1392
نمیای؟؟؟!پاسخ:الان اومدم 11:38

jessica
ساعت2:07---12 خرداد 1392
اصا بودی که بخوای بری؟؟!!پاسخ:نوچ
بودم


jessica
ساعت2:07---12 خرداد 1392
رفتی؟؟؟!!پاسخ:بلی متاسفانه

jessica
ساعت2:06---12 خرداد 1392
هستی؟؟؟!!پاسخ:نوچ

jessica
ساعت2:05---12 خرداد 1392
نیستی؟؟؟!!پاسخ:ددی به جغد خونه گیر داد جغد=من

jessica
ساعت2:05---12 خرداد 1392
اونی شماره تو بده بم یه وقت باهم بیایمتو وب بحرفیییییم!!!پاسخ:ببخشید ولی من شمارمو به هیچکی نمیدم[خجالت]

haera
ساعت12:24---9 خرداد 1392
بههههههههههههههلههههههههه مبارک باشه وبت عسیسم...!!!پاسخ:میسییییییییییییییییییی میسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی قلببببببببببببب بووووووووووووووووووووس بغللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللل

haera
ساعت12:21---9 خرداد 1392
HAERA^S COME BACK

سلوووووووووووووووووووووم جیمین جوووووووونم..!!پاسخ:بلییییییییییییییی سلوووووووووووووووووووووووووووووووم هههههههههههههههههههه


jessica
ساعت10:12---6 خرداد 1392
واااااااااااای سلوووووووم جیمین جووونم!!!

اقا وبت خیلییییییی خوشگله....

مخصوصا قالبت...اولین قالب ماهم همین بود ولی هائه عوضش کرد!!! پاسخ:سلومممممممممممممم جسی جون میسی اوخیییییییییییی خجالتم نده دیه ممنون خخخخخخخخخخ


ஐ NД$T@RДN ஐ
ساعت22:31---5 خرداد 1392
عاغا ببین فقط 2 روز نبودما همه برا خودشون وب زدن داستان گذاشتن نویسنده شدن کلا ترکوندنپاسخ:تو دوروز نبودی نسی؟ الهی سلام عزیزم سلام دخی عموی بزرگوار اورین که میدونی خخ مال ما تمومید خخخخخ منم دلم برات تنگولیده بود نسی حیففففففففف بای

kimiya
ساعت22:23---5 خرداد 1392
EEEE??

mano link karD ??

dustam liket kardamپاسخ:اورین اورین من بچه فعالیم کلا


yasna
ساعت20:01---5 خرداد 1392
درست شد عزیزم
پاسخ:ایول!!!!!!!!!!!


ساعت15:27---4 خرداد 1392
راستی من لینکیدمت عزیزمپاسخ:/
پاسخ:اوکی الان میکنمت مادررررررررررررررررررررر


MAHI SHEYTUNAK
ساعت15:22---4 خرداد 1392
به به سلام مفالکههههههپاسخ:سلاااااااااااام میسیییییییی بازم ممنوننننننننننننننننننننننننننن

آرزو
ساعت10:03---4 خرداد 1392
سلام.وبلاگه خوبی داری به منم یه سری بزن و خوشحالم کنپاسخ:ممنون همین الان میام

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: